افزایش فروش در اینستاگرام

5 روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام یکی از مسائل مهمی است که می خواهیم به روش های آن بپردازیم. instagram یکی از محبوب ترین و قوی ترین شبکه اجتماعی در میان مردم شناخته شده است. میدانیم که اینستاگرام فقط برای به اشتراک گذاشتن عکسها و فیلم های شخصی نیست. زیرا با توجه به خصوصیاتی که دارد این اجازه را به شما می دهد که برند خود را برجسته تر کنید و تاثیر بیشتری بر رقیبان خود بگذارید. همچنین باعث می شود تا مشتریان خود را افزایش دهید. شما از طریق آن میتوانید به خوبی کسب درآمد کنید و تجارت خود را گسترش دهید. همانطور که می دانید تنها خرید فالوور اینستاگرام یا خرید لایک اینستاگرام برای بالا بردن فروش کافی نیست. ما در این قسمت می‌خواهیم در مورد استفاده از اینستاگرام در بازاریابی کسب و کار صحبت کنیم.
کسب و کار از طریق instagram روش خوبی برای بالا بردن فروش میباشد. برای مثال بزرگترین فروشگاه های اینستاگرام درآمدهایی بالاتر از 50 میلیون تومان در ماه دارند. معمولا افرادی که میخواهند از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد کنند با 2 مشکل روبرو می شوند: گروه اول اینکه نمی دانند که چه محصولی را برای فروش ارایه دهند که درآمدشان را افزایش دهد. گروه دوم افرادی هستند که فروشگاه اینستاگرامی دارند اما فروش خوبی ندارند و به نسبت درآمدشان ضعیف است. شما باید نشان دهید که در هر زمینه ای نسبت به سایر رقبای خود صلاحیت دارید و در آن حوزه متخصص هستید. همین امر باعث می شود تا مشتریان خیلی سریع تر به شما اعتماد کنند.

افزایش فروش در اینستاگرام با پست های با کیفیت

فرض کنید وارد یک پاساژ شده اید. شما قطعا جذب مغازه هایی می شوید که دارای ویترینی جذاب و مرتب هستند. پس ویترین های قدیمی و به دور از خلاقیت و تنوع نظر شما را جلب نمی کنند. در اینستاگرام هم دقیقا به همین صورت است. از آنجایی که اینستاگرام ماهیت تصویری دارد پس باید در انتخاب عکسهایتان دقت کنید.اگر شما پیج فروش کالا در اینستاگرام دارید باید طوری از محصولات خود عکس بگیرید که مشتری آن را از راه دور لمس کند. پس کیفیت عکس و زاویه عکس بسیار مهم است. سعی کنید عکس شما پس زمینه مناسبی داشته باشد تا مخاطب در اولین نگاه جذب موضوع اصلی عکس شود.

سعی کنید از دوربین هایی استفاده کنید که حرفه ای باشند و همچنین عکسها را خودتان تهیه کنید. از عکسهای آماده موجود در اینترنت استفاده نکنید تا مشتریانتان به شما بیشتر اعتماد کنند. از زوایای مختلف عکس تهیه کنید. برای صفحه خود یک تم استفاده کنید تا به جذابیت آن بیفزاید. تا حدودی برای ادیت عکسهایتان از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید. همچنین استفاده از شخص و مدل در محصولاتی مانند لباس و کفش و جواهرات تاثیر چشمگیری در فروش شما دارد.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش اینستاگرام است. اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید با داشتن بهترین محصولات و تصاویر هم نمی توانید به نتیجه مطلوب خود برسید. بنابراین شما باید برای راه انداری پیج فروش در اینستاگرام یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. به طوری که بدانید در هر هفته قرار است چه پست هایی و با چه اهداف و محتوایی در پیجتان قرار دهید. به ازای هر دو پست محصولی که قرار می دهید، یک پست آموزشی قرار دهید.

یکی از رموز افزایش فالور اینستاگرام قرار دادن عکسهایی با گرافیک بالا است. اما اخیرا محتوای کپشن نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. اگر شما بتوانید با محتوایتان تاثیری بالایی روی مخاطبتان بگدارید برنده هستید. مثلا از کپشن هایی استفاده کنید که باعث شود مخاطب پست شما را تا انتها ببیند. بهترین محتوا محتوایی است که در کنار مفید بودن سرگرم کننده هم باشد. مثلا در کنار ویژگی هایی که از محصولاتتان ذکر می کنید فواید آن را هم برای مشتری بگویید یا دلیل اینکه چرا باید این محصول را خریداری کنند.

افزایش فروش با تولید محتوا در اینستاگرام

محتوای خوب و تاثیر آن بر افزایش فروش اینستاگرامی

هشتگ خوب، راز جذب مشتری با اینستاگرام

شما باید مشخص کنید که می خواهید چه افرادی را با چه خصوصیاتی جذب خود کنید. برای مثال اگر می خواهید افراد ورزشکار را جذب کنید باید از هشتگ هایی مانند ورزشکار، بدنسازی، ورزش و… استفاده کنید. همچنین موقعیت مکانی باشگاه ورزشی شما در محله شمال تهران و تجریش واقع شده است. پس با قرار دادن #تجریش محدوده خود را مشخص می کنید. البته در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید. چون ممکن است تاثیری برعکس گذاشته و باعث آنفالو شدن و در نتیجه کاهش فروش شما شود. ما در مقاله ی هشتگ در اینستاگرام کامل به این موضوع و آموزش هشتگ گذاری پرداخته ایم و شما با مراجع به آن می توانید آن را مطالعه کنید.

ساعت مناسب پست بگذارید

به نظر شما بهترین زمان برای قرار دادن پست چه زمانی است؟ در چه ساعتی بازدید از پیج ما بیشتر است؟ ساعات استفاده مخاطبان ما از اینستاگرام چه زمانی است؟ اینها سوالاتی اند که اگر به آن دقت کنیم متوجه اهمیت آن می شویم. برای مثال اگر در ساعت 3 صبح مطلب یا عکسی را پست کنیم کاملا مشخص است که بازدید کمی دارد. اما باید این موضوع را آزمایش و تست کنید یعنی به مدت چند هفته در ساعات مختلف مطالب خود را پست کنید و نتیجه گیری کنید که چه ساعاتی بازدید بیشتر و در نهایت فروش بیشتر در اینستاگرام دارید.

پس شما در ابتدا باید متوجه شوید که پیک شلوغی در instagram چه تایمی از شبانه روز است. البته این زمان در رابطه با هر محتوایی متفاوت است و بستگی به موضوع فعالیت شما دارد. مثلا اگر شما رستوران دارید بهترین زمان بین ساعات 3 تا 5 عصر است. در نتیجه شما هر زمان که حوصله یا وقت دارید و میلتان میکشد وقت پست گذاشتن نیست. پس باید توجه کنید که مناسب ترین زمان برای مخاطبان هدف شما چیست.

تبلیغات، مهمترین راه جذب مشتری از طریق اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام مزایای فراوانی را برای پیج های فروشگاهی دارد. اولین مزیت آن افزایش فالوور اینستاگرام به صورت کاملا هدفمند است. هنگامی که شما تبلیغی را در اینستاگرام انجام می دهید، تعدادی مخاطب نیز به پیج شماجذب می شوند. این مخاطبین علاوه بر هدفمند بودن، می توانند کم کم شما را به بزرگترین فروشگاه اینستاگرام تبدیل می کند. دومین مزیت تبلیغ کردن این است که باعث می شود فروش خود را از طریق فالوور های جذب شده افزایش دهید. پس با یک تیر می توانید دو نشان را هدف قرار دهید. باید دقت کنید که این تبلیغات هدفمند باشد. زیرا اگر به صرف اینکه یک پیج فالوور های بالایی دارد و به آن تبلیغات دهید، بازدهی دریافت نخواهید کرد. در ادامه ی مقالاتی که در بتا فالوور منتشر می کنیم، به روش های تبلیغات درست اشاره خواهیم کرد.

جذب مشتری با تبلیغات در اینستاگرام

نوشتهٔ پیشین
هشتگ در اینستاگرام چیست؟
نوشتهٔ بعدی
بهترین شغل در اینستاگرام

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهین قاسمی
    2020/07/ج 01:18

    سلام وقت بخیر خدمت همه ی عزیزان در بتا فالوور
    من تولید محتوای خوبی دارم، اما کسی فالوم‌ نمی کنه. میترسم هم فالوور بخرم. میشه راهنمایی کنید به جز خرید فالوور، چه راه های دیگری برای فروش بیشتر در اینستاگرام وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام
      اگر فالوور های شما زیر 10کا است، به جز خرید فالوور راه دیگه ای ندارید و باید این کار را انجام دهید.
      تبلیغات در اینستاگرام نیز یکی دیگر از راه هایی است که می تواند فروش شما را افزایش دهد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

فهرست