افزایش فروش در اینستاگرام

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کل دنیا است. به همین دلیل یک کانال بازاریابی بی‌نظیر نیز محسوب می‌شود. شما اگر یک نیم نگاهی به کسب و کارهای حاضر در آن بی اندازید متوجه حضور فعال برندهای مطرح‌های جهان در آن می‌شوید. این رسانه تصویری برای جذب مشتری و داشتن فروش بیشتر بی‌نظیر است.

به‌احتمال‌زیاد شما تا الآن آنلاین شاپ های فراوانی را دیده‌اید که توانسته‌اند درآمدهای میلیونی و حتی میلیاردی را کسب کنند. اما شما هرچقدر بازاریابی در اینستاگرام می‌کنید موفق نمی‌شوید. اما نگران نباشید. ما در این مقاله قرار است به شما راه‌های ساده برای افزایش فروش در اینستاگرام عرض کنیم. یادتان باشد که کسب درآمد از اینستاگرام بسیار ساده است. اما باید کمی زیرکانه عمل کرد.

میزان فروش در اینستاگرام

در اینستاگرام اگر بگردید، با هر نوع پیجی روبه‌رو هستید. برخی با خرید فالوور اینستاگرام توانسته‌اند فالوور جذب کرده و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند. این افراد درآمد روزانه بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان دارند. برخی دیگر نیز فقط از طریق خدمات، درآمد کسب می‌کنند که میزان پولی که آنها از اینستاگرام به‌دست می‌آورند بستگی به نوع خدمات و میزان توان آنها دارد. اما به‌طور میانگین ماهانه بین ۵۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان را می‌تواند برای این نوع پیج ها تخمین زد. برای بقیه پیج ها نیز در مقاله کسب درآمد از اینستاگرام به‌طور کامل توضیح داده‌ایم.

محصولات پرفروش در اینستاگرام

فروش شما کاملاً بستگی به نوع تبلیغات و برند سازی ای که کرده‌اید دارد. به‌عنوان‌مثال اسلایم را در نظر بگیرید. هیچ‌گاه سازنده‌ی آن فکرش را هم نمی‌کرد که یک چیز ساده همچین فروش خوبی را تجربه کند. ازاین‌رو می‌توان هر محصولی را در اینستاگرام پرفروش تلقی کرد. شما چه لواشک فروش باشید، چه لباس‌فروش، چه ماشین فروش و… می‌توانید از اینستاگرام پولدار شوید. اما چیزی که مهم است و باید به آن دقت کرد این است که اگر در ابتدای راه هستیم و نمی‌دانیم چه باید کنیم، دانش خودمان را بالا ببریم و سپس فعالیت را شروع کنیم.

مورد بعدی که یک محصول را پرفروش می‌کنید، میزان کامنت هایی است که برای آن پست گذاشته می‌شود. منظور از میزان کامنت ها هم تعداد و هم کیفیت نظرات است. به‌عنوان‌مثال شما تبلیغات برای پیج خود انجام می‌دهید. وقتی مشتری به پیج شما می‌آید و ببینید هیچ‌کس نظری نگذاشته است، دلسرد از پیج شما خارج می‌شود. اما اگر شما کامنت های خوبی برای هر پستتان داشته باشید، می‌توانید امیدوار باشید که بازدیدکنندگانتان تبدیل به مشتری شوند. ازاین‌رو اگر کامنتی برای پست‌هایتان ندارید، از سرویس خرید کامنت اینستاگرام استفاده کنید.

اما چگونه فروش خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهیم؟

1. فالوور واقعی جذب کنید و تبدیل به مشتری کنید!

وقتی می‌خواهید از طریق شبکه‌های اجتماعی فروش ایجاد کنید باید برخی مسائل را جدی بگیرید. اعتماد داشتن مخاطبین یکی از مهم‌ترین موارد است که در ابتدا با خرید فالوو اینستاگرام می‌توانید آن را کسب کنید. اما ازآنجاکه این فالوور ها مشخص نیست به محتوای شما علاقه‌مند هستند، باید شروع به تبلیغات کنید. با این کار هم فالوور واقعی و مرتبط جذب می‌کنید و هم آنکه می‌توانید فروش بالایی را نیز کسب کنید.

ارسال دایرکت اسپم، تولید محتوای به‌دردنخور و فالو / آنفالو ممکن است فالوور های شمارا افزایش دهد اما پس از اخطارهای اینستاگرام به شما، پیجتان دیسیبل خواهد شد و همه‌ی زحماتتان از دست خواهد رفت.

تمام پست‌هایی که قصد به اشتراک گذاشتن آنها را دارید، از قبل برنامه‌ریزی کنید. به‌عنوان‌مثال موضوعات، هشتگ های هم پست و ساعت پست را در یک فایل اکسل قرار دهید تا بدانید هرروز چه محتوایی قرار است بگذارید.

سعی کنید با پیج های مرتبط با کسب‌وکار خودتان همواره تعامل داشته باشید. آنها را فالو کنید و برایشان کامنت بگذارید. با این کار به‌نوعی تبلیغات خودتان را در بازار هدف انجام داده‌اید. برخی پیج ها هستند ۶۰۰۰ یا صفر فالوینگ دارند. هر دو کار اشتباه است. شما ۱۰۰ تا ۲۰۰ پیج مرتبط با کسب‌وکار خودتان را پیدا کنید و آنها فالو کنید. پس‌ازاین کار به تعامل با آنها بپردازید. مطمئن باشید پس از چند وقت رشد خوبی را تجربه خواهید کرد.

2. از هشتگ ها برای بالا بردن فروش خود استفاده کنید!

برای جذب مشتری و افزایش فروش خود در اینستاگرام، می‌توانید از هشتگ های مرتبط با خدمات یا محصولاتتان استفاده کنید. وقتی از ترکیب مناسب در هشتگ گذاری استفاده کنید، مشتریان به‌راحتی می‌توانند شما را پیدا کنند. همچنین در برندسازی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. ما در مقاله‌ای تحت عنوان هشتگ در اینستاگرام، به‌طور کامل نحوه‌ی صحیح و درست این کار را به شما آموزش داده‌ایم. به همین دلیل در این بخش زیاد به این موضوع نخواهیم پرداخت و پیشنهاد می‌کنیم آن مقاله ما را با دقت مطالعه نمایید.

هشتگ و تاثیر آن بر افزایش فروش در اینستاگرام
افزایش فروش در اینستاگرام با هشتگ رابطه مستقیم دارد

3. پست جذاب = افزایش مشتری و فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلت فرم تصویری است. پس باید در درجه‌ی اول مهم‌ترین دغدغه‌ی شما استفاده از تصاویر و فیلم‌های باکیفیت باشد. در حالت ایدئال، استفاده از تصاویر خلاقانه و باکیفیت می‌تواند هنگام تبلیغات محصول به کمک شما بیاید. همچنین با طوری رفتار کنید که وقتی مخاطب یا فالوورهایتان هرگاه پستی از شمارا دیدند، متوجه حضور شما در آنجا شوند. با این کار می‌توانند یک برند سازی خوب داشته باشید.

به‌عنوان‌مثال پیج امین کارسل یکی از بهترین نمونه‌های این قضیه است. از کاور باکیفیت تا کپشن با کیفیت در آن رعایت شده است.

همواره اطمینان حاصل کنید که پست‌های شما با راهبُرد شما و همچنین برند شما مطابقت داشته باشد. با این کار احساس خوب و درستی که قصد دارید را به مخاطبان خود می‌دهید. مثلاً اگر برند شما خیلی لاکچری هست و محصولات لوکس عرضه می‌کنید، در اینستاگرام نیز باید همین‌طور باشید.

یک تم رنگی و یک تم پست را انتخاب کنید و تا آخر با همان پیش روید. این مورد درباره کپشن نیز صدق می‌کند. ازاین‌رو در زمان‌های مختلف و روزهای دیگر این تم پست را تغییر ندهید و به آن پایبند باشید. همچنین هرچقدر ساده‌تر باشید نیز جذاب‌تر است.

تصاویر با کیفیت و بالا بردن خرید و فروش در اینستاگرام
تصاویر با کیفیت باعث افزایش بازخورد می شود و فروش را افزایش می دهد

برای ساخت پست‌های خود سعی کنید از برنامه‌های فتوشاپ یا canva استفاده کنید. ترجیحاً فتوشاپ بهترین است. اما اگر برایتان سخت است و زمان یادگیری آن نیز فراهم نیست، می‌تواند با استفاده از سایت canva یا اپلیکیشین موبایل کنوا استفاده کنید و پست‌های فروش، تخفیف و مناسبی حرفه‌ای را تهیه و تنظیم کنید. فراموش نکنید که زیبایی پروفایل در ماندگاری فالوورهایتان تأثیر زیادی خواهد داشت.

4. برای افزایش فروش، تبلیغات کنید!

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از روش‌های جذب فالوور اینستاگرام واقعی است. یادتان باشد که تبلیغات هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است. به‌ویژه اگر کسب‌وکار شما جدید است. باید بدانید که تبلیغات هدفمند است که باعث می‌شود تا شما به مشتریان علاقه‌مند، محصول بفروشید. اما فراموش نکنید تبلیغات یک راهبُرد می‌خواهد.

راهبُرد تبلیغات اینستاگرام باید درست چیده باشد. باید بدانید مخاطبین شما بیشتر در کدام پیج ها قرار دارند. مثلاً اگر شما یک رستوران دارید، نباید به یک پیج با موضوع علمی تبلیغ دهید. بلکه باید به تسترهای غذا بگویید تبلیغ شمارا کنند. مثال دیگر اینکه اگر شما طراحی سایت انجام می‌دهید نباید به تسترهای غذا یا دلقک‌های اینستاگرام تبلیغ دهید. بلکه باید به پیج هایی با محتوای دیجیتال و آموزش مارکتینگ تبلیغات خود را بسپارید.

مورد دیگر که باید در تبلیغات به آن دقت کرد، بالا بودن فالوور ها است. همان‌طور که می‌دانید تا ما فالووری نداشته باشیم، سخت کسی ما را فالو می‌کند. به همین دلیل باید در ابتدا عدد فالوورهای خود را به 10 کا برسانیم که سرویس خرید فالوور ما می‌تواند شما را در این زمینه کمک کند. حال اگر فالوور ها بالا باشد اما لایک دریافت نکنیم چه؟ بسیار ساده است. شما می‌توانید خرید لایک اینستاگرام را از بتا فالوور به‌صورت کاملاً واقعی انجام دهید. با این کار اعتماد افرادی که ب پیج شما می‌آیند را جذب خواهید کرد.

مورد بعدی که باید قبل از تبلیغ به آن توجه کرد، ساختار درست محتوای پیج است. یعنی حدال ۳۰-۴۰ پست در پیجتان داشته باشید تا مخاطب هنگامی‌که به پیج شما می‌آید بداند چه جیزی قرار است به‌دست آورد. اگر قبل از تبلیغ به این موارد دقت کنید، مطمئن باشید که فروش خوبی را کسب خواهید کرد.

5. کمپین تبلیغاتی هدفمند، فروش را در اینستاگرام افزایش می دهد!

برای بهبود اثربخشی تبلیغات اینستاگرامتان، از افرادی که قبلاً به سایت شما سرزده‌اند یا قبلاً خرید کرده‌اند استفاده کنید. به‌عبارت‌دیگر، از مشتریانی که قبلاً یک علاقه‌ای به برند یا محصولات شما نشان داده‌اند استفاده کنید. یک نوع تبلیغات به نام ریتارگتینگ وجود دارد. به‌عنوان‌مثال شما به سایت x سر می‌زنید. سپس یک تبلیغ در آنجا مشاهده می‌کنید اما هیچ عکس‌العملی به آن نشان نمی‌دهید. مجدد که به سایت دیگری می‌روید آن تبلیغ را می‌بینید. با این کار این برند در ذهن شما چه خوب و چه بدشکل می‌گیرد.

6. با اینفلوئنسرها دوست شوید تا فروش خود را چند برابر کنید!

اینفلوئنسرها، شخصیت‌های معروف در شبکه‌های اجتماعی هستند که در یک حوزه‌ای معروف هستند. به‌عنوان‌مثال همین پیج امین کارسل که در بالاتر به شما عرض کردیم، اینفلوئنسر در حوزه‌ی خودرو است. فالوور های اینفلوئنسر ها، همواره به توصیه‌ها و مشاوره‌های این افراد برای خرید توجه می‌کنند. بنابراین جای تعجب ندارد که برندهای در حال رشد برای تبلیغ محصولات خودتان دست به دامن اینفلوئنسر ها شوند.

اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی محبوب می‌تواند به شما در جذب فالوور ها و مخاطبان هدفمند با استفاده از influencer ها کمک فراوانی کند. ازاین‌رو یک استراتژی درست اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند به شما در جذب بازدید و فروش بیشتر کمک کند. ازاین‌رو اگر دوست دارید از طریق این افراد تبلیغ انجام دهید، کد تخفیف یا یک لینک اختصاصی برای آنها بفرستید. با این کار مخاطبین آنها بیشتر برای خرید از شما ترغیب خواهند شد.

7. محصولات خود را در عمل نشان دهید تا مردم احساس را بخرند!

یکی از مواردی که باید هنگام فروش به آن دقت کرد، تحت تأثیر قرار دادن مخاطب است. شما به‌صرف اینکه بیایید یک عکس یا یک فیلم معمولی از محصولتان منتشر کنید، فروش بیشتری را تجربه نخواهید کرد. به همین دلیل باید حس استفاده از کالا را مخاطب انتقال دهید. به‌عنوان‌مثال اگر شما لواشک فروش در اینستاگرام هستید، با چند تا عکس به نظرتان می‌شود، لواشک فروخت؟ مسلماً خیر. اما اگر آن لواشک‌ها را بخورید و از لحظه خوردن و استفاده از آن و ترش‌مزه بودن آن فیلم بگیرید، مطمئن باشید بااحساس مخاطب ارتباط برقرار کردید و فروش کسب خواهید کرد. برای بقیه کسب و کارها نیز به همین صورت است.

8. اینفلوئنسر مارکتینگ فراموش نشود!

مشتریان دوست ندارند به‌صورت آشکار به آنها بفروشیم. به همین دلیل وقتی‌که از اینفلوئنسرها هم استفاده می‌کنیم، نباید محتوای ما خیلی تبلیغاتی و فروشی باشید. این بدان معناست که باید تبلیغ فروش ما جالب و جذاب باشد ولی با محتوای همیشگی نیز سازگار باشد. در غیر این صورت محتوای ما خیلی تبلیغی و غیر صادقانه به نظر می‌رسد که می‌تواند روی فالوور های آن شخص اینفلوئنسر تأثیر منفی بگذارد.

قبل از آنکه اینفلوئنسر مارکتینگ را شروع کنید سعی کنید از موارد زیر استفاده کنید.

  • یک پیام خاص را به مخاطب القا کنید. یعنی این‌طور نباشید که بگویید در پیجم کلی لباس خوشگل می‌فروشم. بگویید تخفیف یا جشنواره گذاشتم و اگر الآن خرید کنید، کلی تخفیف می‌گیرید.
  • آگاهی از برندتان را افزایش دهید.
  • از بازاریابی محتوایی به‌شدت استفاده کنید.
  • اگر سایت داشته باشید و بتوانید ترافیک تبلیغات را به سایتتان انتقال دهید، فروش بیشتری را ایجاد خواهید کرد.

سعی کنید موارد بالا را با دقت اجرا کنید تا بتوانید یک تبلیغ خوب را داشته باشید. این را فراموش نکند که فقط influencer هایی را انتخاب کنید که می‌دانید نرخ تعامل بالایی دارند و اگر محصولی را نیز برای آنها ارسال می‌کنید با دقت آن را تشریح می‌کنند.

سعی کنید محتوای تبلیغی که برای هر اینفلوئنسر ارسال می‌کنید، با پیج او سازگاری داشته باشید و خلاف محتوای او نباشد. با این کار تبلیغ شما به‌مراتب شرایط بهتری خواهد شد. پست زیر، یکی از همین تبلیغات خوب است که پیشنهاد می‌کنم حتما ببیند.

9. از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید!

محتوای تولیدشده توسط کاربران را UGC می‌نامند. این نوع تبلیغات، نوع دیگری از تبلیغات دهان‌به‌دهان است. مشتریان شما به تولید محتوای شما کمک می‌کنند که محصولتان را راحت‌تر به نمایش بگذارید. این کار به‌نوعی بهترین تبلیغ برای شما محسوب می‌شود و می‌تواند به‌راحتی افزایش فروش پیج اینستاگرام را به همراه داشته باشد.

بسیار آسان و راحت!

بااین‌حال، ممکن است برخی از مشتریان شما، بدون هدیه یا تشویق از طرف شما، به‌راحتی تصویر یا فیلم محصول خریداری‌شده را به اشتراک نگذارند. برای تشویق این افراد، باید جایزه‌های ارزنده‌ای را تدارک ببینید. نیازی نیست حتماً به همه‌ی آنها جایزه یا هدیه بدهید. یک قرعه‌کشی انجام دهید و جایزه را به قید قرعه به فرد برنده بدهید.

به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید به مشتریان خود بگویید با محصولات شما عکس بگیرند و با یک هشتگ اختصاصی شما آن را در پیجشان به اشتراک بگذارند. سپس از همان هشتگ ها برنده‌ها انتخاب شوند.

10. پست های مقایسه ای قرار دهید تا فالوور واقعی جذب کنید!

یکی دیگر از روش‌هایی که منجر هم به افزایش فالوور و هم فروش می‌شود، پست‌های مقایسه‌ای است. به‌عنوان‌مثال شما یک پیج موبایل فروشی دارید. بیایید و دو گوشی مثلاً سامسونگ و آیفون را با یکدیگر مقایسه کنید. یک مقایسه کامل و جامع می‌تواند برای مخاطبین جذاب باشد. اما این بین کسانی هستند که روی گوشی خود تعصب‌دارند. به همین دلیل کامنت می‌گذارند و با دیگران نیز به بحث می‌پردازند. دراین‌بین فالوور های شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این فالوور های اضافه‌شده به شما، می‌توانند در آینده مشتریان بالقوه شما باشند و خریدهای خود را از شما انجام دهند. اگر پست مقایسه‌ای شما، ویدیو است، پیشنهاد می‌کنیم برای آن خرید ویو اینستاگرام را حتماً انجام دهید. با این کار افراد بیشتری پست شمارا خواهند دید.

11. شوخ طبع باشید!

اینستاگرام جایی برای سرگرمی افراد است. پس خیلی نیازی نیست که جدی برخورد کنید و مطالب خشک را ارائه دهید. شوخ‌طبعی باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما هم خواهد شد. برای افزایش فروش، سعی کنید در پست‌های اینستاگرامی خودتان شوخی کنید و جنبه‌ی شوخی نیز داشته باشید. هدف ما در این بخش بهبود برند شما در میان مردم است. درک درست مردم از برند می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای را بر فروش شما بگذارد.

12. تخفیف دهید تا فروش خود را 2 برابر افزایش دهید!

ارائه تخفیف یا یک اشانتیون هنگام خرید، یکی از مؤثرترین راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام است. این کار یک روش مقرون و به‌صرفه برای تبلیغ محصول و بالا بردن فروش است. از طریق این روش می‌توانید آگاهی مردم از محصولات یا خدماتتان را افزایش دهید. زیرا با این کار مردم پیشنهاد‌های تخفیف شمارا با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این کار نرخ تعامل پیج شمارا نیز افزایش می‌دهد. هنگامی‌که فالوورهایتان با محتوای پیج شما درگیر شدند، کامنت گذاشتن یا لایک کردند، می‌توانند به آنها نیز تخفیف یا اشانتیون دهید. به‌طور کل تخفیف و هدیه دادن می‌تواند باعث جلب‌توجه شود و مردم را ترغیب به خرید محصول یا خدمات شما کند.

13. از استوری اینستاگرام غافل نشوید

استوری اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبین و فالوورهایتان است. برندهای بزرگ می‌توانند در این قسمت خودمان تر صحبت کنند. همچنین استوری نیز یکی از بهترین جاها برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. به همین دلیل در افزایش فروش شما تأثیر خواهد گرفت. اما چگونه از استوری به‌طور مؤثر تر استفاده کنیم؟

نکات زیر را برای شما تهیه‌کرده‌ایم تا اگر طبق آنها پیش روید و به‌درستی اجرا کنید، می‌توانید فروش خود را به طرز قابل‌توجهی افزایش دهید. حال این موارد چه هستند؟

  1. اگر دست لرزان دارید، ۳ پایه فیلم‌برداری برای گوشی یا دوربینتان تهیه کنید تا در هنگام فیلم‌برداری یا عکس گرفتن، لرزش نداشته باشید.
  2. روزمرگی‌های برند یا شرکت یا خدمات خود را در استوری به نمایش بگذارید.
  3. محصولات خود را به‌صورت ویدیو در استوری منتشر کنید.
  4. تجربیات مشتریان خودتان را ضبط کنید و به‌صورت یک فیلم در استوری منتشر کنید.
  5. از پشت‌صحنه تهیه و ساخت محصولات خود فیلم و عکس تهیه‌کرده و در استوری خود منتشر کنید.

14. فقط پست فروش قرار ندهید!

همان‌طور که بارها گفته‌ایم، INSTAGRAM بستری برای فروش نیست. ازاین‌رو مردم در اینجا حضور ندارند که حتماً از شما خرید کنند. بلکه برای تعامل پیج ها با یکدیگر و سرگرمی ساخته شده است. ازاین‌رو محتوایی که در پیج قرار می‌دهید نباید خیلی گنگ و نامفهوم و فقط پست فروش باشد. ازاین‌رو اگر می‌خواهید از اینستاگرام برای فروش استفاده کنید، بهتر است از روش‌های خلاقانه‌تری استفاده کنید. یعنی محتوای ارزشمند یا سرگرم‌کننده برای مخاطبین خود تهیه کنید.

مثلاً اگر قصد دارید لباس به فروش برسانید، فقط عکس لباس را در زوایا مختلف منتشر نکنید. بلکه لباس را بپوشید، از خودتان فیلم بگیرید یا صحبت کنید. صحبت درباره چه باشد؟ درباره مد روز، درباره اینکه این لباس را به چه لباسی ست کنیم و… می‌تواند ایده‌های خوبی باشد.

در نتیجه

شبکه‌های اجتماعی دائما در حال تغییر و پیشرفت هستند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. نکات بالا و ایده‌های خوبی که گفته شد می‌تواند به چگونگی بالا بردن فروش در اینستاگرام به شما کمک کند. همان‌طور که دیدید، اینفلوئنسر های می‌توانند در بازاریابی شما تأثیر به سزایی بزارند و حتی فرصت بیشتری را نیز برای تعامل با فالوور ها ایجاد کنند.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، نتایج خوبی را می‌توانند برای برندهای کوچک و بزرگ به همراه داشته باشد. اینجا مکانی است که باعث می‌شود مردم شوق به خرید پیدا کنند.

نوشتهٔ پیشین
راهنمای کامل هشتگ در اینستاگرام
نوشتهٔ بعدی
بهترین شغل در اینستاگرام

پست های مرتبط

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهین قاسمی
    2020/07/ج 01:18

    سلام وقت بخیر خدمت همه ی عزیزان در بتا فالوور
    من تولید محتوای خوبی دارم، اما کسی فالوم‌ نمی کنه. میترسم هم فالوور بخرم. میشه راهنمایی کنید به جز خرید فالوور، چه راه های دیگری برای فروش بیشتر در اینستاگرام وجود داره؟

    پاسخ
    • betafollower
      2020/07/ش 15:41

      سلام
      اگر فالوور های شما زیر 10کا است، به جز خرید فالوور راه دیگه ای ندارید و باید این کار را انجام دهید.
      تبلیغات در اینستاگرام نیز یکی دیگر از راه هایی است که می تواند فروش شما را افزایش دهد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .

فهرست